دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2018

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2018 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند. البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.پ

ورژن جدید دانلود فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا دانلود فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم دانلود فتوشاپ، قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که می دانید ذخیره سازی پروژه های حجیم Adobe Photoshop CC کمی زمانبر بود و باعث می شد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد. ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده می تواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. با انتشار آپدیت عظیم شرکت Adobe برای دانلود فتوشاپ تحت عنوان Adobe Photoshop CC 2018، ویژگی های متعدد بسیار زیادی به نرم افزار اضافه شده است. برای مشاهده ی لیست کامل این ویژگی ها به همراه توضیح کامل درباره ی هرکدام، می توانید به ادامه مطلب در دانلودها مراجعه نمایید.

ویژگی های جدید نسخه اکتبر ۲۰۱۷ دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2018 v19:

قابلیت Stroke Smoothing: این قابلیت به شما اجازه می دهد تا برای حالت Stroke در قلم خود، گزینه Smooth را فعال کرده و مقدار بین ۱ الی ۱۰۰ را برای آن انتخاب کنید. این قابلیت هوشمند برای ابزارهای Brush, Pencil, Mixer Brush و Eraser قابل استفاده است. وقتی که مقدار ۰ را انتخاب کنید، دقیقا به حالت طراحی در نسخه های قدیمی فتوشاپ منتقل خواهید شد.

مدیریت ساده قلم مو ها: استفاده از Presetهای قلم مو در نسخه ۲۰۱۸ دانلود فتوشاپ بسیار ساده تر از قبل شده است. حال شما می توانید تنظیمات پیش فرض قلم موهای خود را در فولدرها نگهداری کنید – که شامل فولدرهای تو در تو می شود – و همگی در پنل Brushes شما قرار گرفته اند. شما می توانید هر تنظیماتی که برای قلم موی خود انتخاب کرده اید را در هر لحظه به یک تنظیمات پیش فرض Preset تبدیل کنید تا در طراحی های بعدی از آن ها بدون هیچ تغییری در روند طراحی خود استفاده کنید.

دسترسی به تصاویر Lightroom در محیط نرم افزار فتوشاپ: شما می توانید به تمامی داده های سینک شده در نرم افزار لایت رومخود، تنها با یک کلیک بر روی گزینه Start در محیط کار نرم افزار فتوشاپ، دسترسی داشته باشید. کافیست بر روی گزینه Lr Photos کلیک کنید، تصاویر دلخواه خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه Import Selected کلیک کنید. اگر در حال ویرایش هم زمان تصاویر در لایت روم می باشید، می توانید بر روی گزینه Refresh کلیک کنید تا تصاویر ویرایش شده در لایت روم، هم زمان در فتوشاپ نیز رویت شوند.

قابلیت فونت های تغییرپذیر: در آپدیت اکتبر ۲۰۱۷ دانلود فتوشاپ، پشتیبانی از فونت های تغییرپذیر (Variable Font) به فتوشاپ اضافه شده است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا خصیصه های متعدد فونت ها از قبیل وزن، طول، ارتفاع و … را به طور دلخواه خود شخصی سازی کنید.

 

سیستم مورد نیاز

– Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor; 2 GHz or faster processor
– Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8.1, or Windows 10
– 2 GB or more of RAM (8 GB recommended)
– 2.6 GB or more of available hard-disk space for 32-bit installation; 3.1 GB or more of available hard-disk space for 64-bit installation; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system)
– 1024 x 768 display (1280×800 recommended) with 16-bit color and 512 MB or more of dedicated VRAM; 2 GB is recommended*
– OpenGL 2.0-capable system

رفع اشکال:
– ممکن است در ویندوز 7 پس از نصب نرم افزار اجرا نشود،
و با پیغام the programe canot start becase api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is missing from your computer روبرو شوید. برای حل این مشکل بایستی
Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2017 را دانلود و نصب کنید.

طریقه فعال سازی فارسی نویسی در Photoshop CC 2018:
1. از منوی Edit بر روی گزینه Preferences کلیک کنید. در منوی جدید باز شده General را انتخاب نمایید تا پنجره Preferences باز شود. (همچنین می‌توان با کلید میان‌بر Ctrl+K پنجره Preferences را باز کرد)
2. در سمت چپ پنجره‌ی Preferences گزینه Type را انتخاب کنید.
3. در قسمت Choose Text Engine Options گزینه Middle Eastern and South Asian را فعال نمایید و بر روی Ok کلیک کنید.
4. حال می‌بایست نرم‌افزار فتوشاپ را یکبار ببندید و مجددا باز کنید تا تغییرات اعمال شوند.
5. حال می‌توانید به راحتی در نرم‌افزار Adobe Photoshop CC به تایپ عبارات فارسی بپردازید.

 

دانلود فتوشاپ 2018 از سرور دانلود ها:

دانلود نسخه 32 بیتی با لینک مستقیم

دانلود نسخه 64 بیتی با لینک مستقیم

======================

دانلود نسخه قابل حمل 32بیتی-64بیتی با لینک مستقیم

دانلود نسخه قابل حمل 32بیتی با لینک مستقیم

دانلود نسخه قابل حمل 64بیتی با لینک مستقیم

======================

دانلود نسخه مک با لینک مستقیم

======================

لینک دانلود فعال سازهای پیشنهادی نسخه 2018 ادوبی به صورت جداگانه با حجم 5.1 مگابایت

لینک دانلود فعال سازهای پیشنهادی نسخه 2017 ادوبی به صورت جداگانه با حجم 2.5 مگابایت

 

در صورتی که در خصوص نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CC سوالی دارید میتوانید در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح نمایید.

موفق باشید.

Rate this post