دانلود مارولوس Marvelous Designer 7.5 نرم افزار طراحی لباس و پارچه

Marvelous Designer محصولی از شرکت CLO Virtual Fashion برای طراحی لباسهای زیبای سه بعدی به صورت مجازی است. با این ابزار در زمان کوتاهی می توانید از ساده ترین تیشرتها تا لباسهایی با بافتهای پیچیده و حتی یونیفرمهای سنگین و خشن را با کیفیتی عالی در یک محیط سه بعدی طراحی کنید. برنامه Marvelous Designer با پشتیبانی از نرم افزارهای 3D و دارا بودن واسط کاربری تعاملی به کاربران اجازه میدهد تا به صورت همزمان، هم مدل سه بعدی را ویرایش کنند و هم به سادگی لباس مورد نظر را بر تن کاراکتر طراحی شده بپوشانند.

با توجه به نیاز های دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و … کسب می نمایند. با استفاده از نرم افزار Marvelous Designer می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگو های دقیقی را بدون استفاده از الگو های CAD طراحی نمایید. چه هدف شما طراحی پیراهن های ساده باشد و یا لباس های مجلسی پر زرق و برق این برنامه قادر به درآوردن جنس لباس و پارچه با دقت بالا بوده و می توانید مشخصات فیزیکی دلخواه خود را با جزئیات بالا مثل شکل و جنس دکمه و سایر متعلقات بر روی طراحی های خود اعمال کنید.

یکی از قابلیت های کلیدی دانلود Marvelous Designer هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.

امکانات و ویژگی های Marvelous Designer  :

  • رابط کاربری توانمند جهت افزایش سرعت و کارایی برنامه
  • طراحی انواع لباسها برای موقعیتهای مختلف کاراکترها بدون محدودیت در طراحی
  • طراحی آسان لباس بدون نیاز به دانش قبلی در مورد مد و تولید لباس
  • امکان افزودن جزئیات مختلف از جمله بالشتکها و اپلها و پینه دوزی و …
  • خروجی مدل برای استفاده در نرم افزارهای مختلف مانند Maya, 3DS Max, Softimage, Modo و ZBrush
  • شبیه سازی دقیق و درست لباس و افزودن حرکات مناسب به لباس به تناسب نوع حرکت کاراکتر برای ایجاد انیمیشنهای مهیج و واقعی
  • ابزار دوزندگی ساده با قابلیت تعیین دقیق جهت دوخت و محدوده دوخت (این کار در نرم افزار 3D CAD دشوار است و دارای محدودیتهای زیادی است)
  • و…
سیستم مورد نیاز

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 | 32/64bit
Cpu : i5 2.4 GHz
Gpu : Nvidia Geforce GTX 560 and above
Ram : 8GB and above

آموزش نصب نسخه Enterprise:

1) پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین نمایید.

2) بر روی فایل MD7_Ent.reg کلیک کنید و تایید را بزنید تا نرم افزار رجیستر شود.

3) حتما تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود به صورت کامل بلاک کنید تا با مشکل لاگین شدن روبرو نشوید.

4) نرم افزار را اجرا نمایید.

——————-

آموزش نصب نسخه Personal:

1) نرم افزار را نصب کنید.

2) راه های ارتباط به اینترنت نرم افزار را مسدود کنید. همچمین نرم افزار را در فایروال بلاک کنید. نرم افزار از پیش فعال شده می باشد.

لینک های دانلود Marvelous Designer از سرور دانلود ها:

دانلود نسخه Enterprise با حجم 686 مگابایت
دانلود نسخه Personal با حجم 610 مگابایت

رمز فایل:

www.downloadha.com

در صورتی که در خصوص نرم افزار مارولوس Marvelous Designer سوالی دارید میتوانید در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح نمایید.

موفق باشید.

Rate this post

1 نظر