دانلود نرم افزار مایا 2019 | Autodesk Maya 2019

نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019
نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019

نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019 یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی و متحرک سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت دانلود نرم افزار مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و… می‌شود. توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است.

از جمله ویژگی‌های نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019 ، انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزارهای جانبی به حد اقل می‌رساند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته‌است.

امکانات و قابلیت های کلیدی دانلود نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019 :

– بهینه سازی در کارایی GPU

– قابلیت In-view Messages برای نمایش نکات ، مشخصات اشیا و..

– ابزار جدید Highlight What’s New

– ابزار ToolClips جهت کاردن بروی ویدیو کلیپ ها در محیط نرم افزار

– Maya nHair : با استفاده از ماژول جدید Maya nHair می توانید موهای بسیار واقع گرایانه و زیبا و دیگر داینامیک های بر پایه خمیدگی را طراحی کنید.

– توسعه های Viewport 2.0 : Viewport 2.0 در این نسخه از نرم افزار دارای کارآیی و کیفیت بسیار بالاتری است. طبقه بندی با کیفیت و عمق زیاد ، پشتیبانی از سطوح عکس و سایه دار کردن انیمیشن و قابلیت استفاده از تکنولوژی رندرینگ سخت افزار مشابه برای رندر دسته ای فریم ها از دیگر امکانات این بخش است.

– ویرایشگر جدید گره ها : ساخت، ویرایش و عیب یابی شبکه گره ها در نرم افزار با استفاده از ویرایشگر جدید این بخش بسیار ساده تر شده است. شما می توانید بین ۳ سطح از جزئیات انتخاب کنید. همچنین تمیز دادن انواع مختلف اطلاعات با استفاده از کد نویسی رنگی از امکانات جدید این بخش می باشد.

– فیزیک بالت : شبیه سازی سطوح صاف و خشن در یک سیسم منفرد با کارآیی بالا توسط موتور فیزیکی AMD Bullet امکان پذیر است.

– ساخت پوست Heat Map : دور پیچی بسیار دقیق تر هندسه اسکت بدن در Maya 2014 از قابلیت های مهم به شمار می رود. شما می توانید پوست را روی استخوان دلخواه خود تخصیص دهید.

– انتقال انیمیشن توسط ATOM : انتقال انیمیشن بین شخصیت ها از طریق فرمت فایل ATOM امکان پذیر است. بدین ترتیب شما می توانید از اطلاعات انیمیشن موجود روی شخصیت های جدیدی که خلق کرده اید استفاده کنید. ATOM شامل فریم های اصلی، محدودیت ها، لایه های انیمیشن و مجموعه ای از کلیدها می باشد.

– قابلیت اجرا برای سیستم عامل های Windows® ۷ ۶۴ bit , Windows 8 Professional 64bit

و…

از جمله ویژگی‌های نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019 ، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019

تیم مجله معماری و شهرسازی aaMag در سریعترین زمان پس از ارائه این نسخه توسط اتودسک، لینک های دانلود را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

دانلود از سرورهای قدرتمند Soft98.ir

ورژن 2019 ویندوز نسخه 64 بیتیدانلود با لینک مستقیم و حجم 1.897 گیگابایت

رمز فایل: soft98.ir

 

دانلود زا سرورهای قدرتمند Softsaaz.ir

دانلود نرم افزار Autodesk Maya 2019 – پارت 1

دانلود نرم افزار Autodesk Maya 2019 – پارت 2

 پسورد : softsaaz.ir

 

جدید (به روز رسانی در خرداد 97):

آموزش سریع کرک و فعالسازی تمامی نسخه های اتودسک 2019 به روش کرک XFORCE

در صورتی که در خصوص نرم افزار مایا Autodesk Maya 2019 سوالی دارید میتوانید در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح نمایید.

موفق باشید.

Rate this post

4 نظرات