دانلود مایا ۲۰۲۰ + کرک نرم افزار مایا 2020

 Autodesk Maya 2020 + Crack Maya 2020

نرم افزار مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی و متحرک سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت دانلود نرم افزار مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند.

تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و… می‌شود. توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است.

مایا نرم افزاری قدرتمندی است که با کمک آن قادر به ایجاد طرح های بیشتر، سریعتر و به ویژه ساخت انیمیشن شخصیت های کارتونی، فیلم و سریال خواهید بود. در این برنامه  مجموعه ی وسیعی از ابزارهای جدید و Workflowها جهت ساخت کاراکترها به روش بسیار ساده ارائه شده است.

 

دانلود مایا ۲۰۲۰
دانلود مایا ۲۰۲۰

امکانات و قابلیت های کلیدی دانلود Autodesk Maya:

  • بهینه سازی در کارایی GPU
  • قابلیت In-view Messages برای نمایش نکات ، مشخصات اشیا و..
  • ابزار جدید Highlight What’s New
  • ابزار ToolClips جهت کاردن بروی ویدیو کلیپ ها در محیط نرم افزار
  • Maya nHair : با استفاده از ماژول جدید Maya nHair می توانید موهای بسیار واقع گرایانه و زیبا و دیگر داینامیک های بر پایه خمیدگی را طراحی کنید.
  • توسعه های Viewport 2.0 : Viewport 2.0 در این نسخه از نرم افزار دارای کارآیی و کیفیت بسیار بالاتری است. طبقه بندی با کیفیت و عمق زیاد ، پشتیبانی از سطوح عکس و سایه دار کردن انیمیشن و قابلیت استفاده از تکنولوژی رندرینگ سخت افزار مشابه برای رندر دسته ای فریم ها از دیگر امکانات این بخش است.

 

دانلود نرم افزار مایا ۲۰۲۰ + کرک

https://www.aastudio.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0-%DA%A9%D8%B1%DA%A9-maya-2020/

در صورت تمایل به خرید پستی این نرم افزار با تیم پشتیبانی از طریق شماره 09369269406 در ارتباط باشید.

 

Rate this post